Sunday, October 7, 2007

Salam Aidilfitri

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN



p/s : blog ini akan beroperasi semula mulai tahun hadapan (Jan 2008) di atas sebab2 yang tak dapat dielakkan....

18 comments:

suweileh family said...

Assalamualaikum

Selamat puasa dan Selamat Hari Raya. Terima kasih...barang tu dah sampai pun di rumah makcik.

cikdinz said...

kak, salam aidilfitri. maaf zahir batin yeik....

ZLAA said...

Salam. amboi...lamanya lagi nak ke udara. Selamat Hari Raya. maaf zahir batin

Kak Elle said...

Rina selamat menyambut syawal yg akan tiba ... mohon maaf dari saya jika ada kekasaran bahasa masa di alam maya.

J.T. said...

Hi Sarinah

Wishing you a joyous and blessed Hari Raya.

I will see you in the blogs next year. :)

simah said...

salam aidilfitri akak.. maaaf zahir dan batin...

bila dah online balik jgn lupa bagitau we all tau!

lots of love n hope u will enjoy ur raya loads!

Aiyah Nonya said...

Hi!
Selamat Hari Raya.
Here is wishing you all the best.

Cat Cat said...

Selamat Hari Raya Kak Rina..
Dah lama Cath rindu kat blog Kak Rina ni... Tak sabar2 Cath tunggu 01/08...

MULAN said...

selamat hari raya kak rina.. maaf zahir batin ya..

see u in kerteh, kemaman, kijal, kuantan (my hometown) next year jan 2008.. we'll be going back for good in december..

nurazzah8 said...

salam,
baru dapat online hari ni...hurm..lamanya lagi nak ke udara..hehehe..
anyway, nak ucapkan juga SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ... kalau ke Shah Alam sudilah singgah rumah...

NJ said...

Lamanya tak dapat baca 'celoteh' akak..:D, cepat2 lah beroperasi, rindu lah..

kc said...

selamat hari raya rina! takpelah kut tahun depang je lah kita jumpa ek?

~ GAB ~ said...

SELAMAT HARI RAYA ADIDILFITRI

zino said...

lama nak tunggu ke udara balik tu..

Kak Lady said...

Rina...kak lady akan tetap menanti...

Ms eNVy said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri .. Maaf Zahir & Batin .. will check ur blog next year :)

david santos said...

I wish you a good end of 2007 and a good year of 2008.

simah said...

akak...come back soon!! terima kasih tas salam takziah (thru kak elle)..i really appreciate it 0)

p.s...amboiiii berjalan sakan betul akak yea..sampai sg lagi!