Sunday, July 18, 2010

love of a grandson ..




Love for a grandchild is infinity ... the simplest example ... Mimi the Maksu can only drink 2 small bottles of Vitagen perday ( since more than 2 is considered spending more money per month on Vitagen ) but my grandson Umair can drink as many bottle as he likes per day ... can't decline his request to have Vitagen at any time of the day ... hurrmmmm... so that's it .. I love my grandson more than I can say ....

8 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Sarina


salam ziarah

Wassalam

silversarina said...

Rozali ,

waalaikumusalam ... terimakasih kerana masih sudi bertandang ke mari ,, hari ni baru buka 'opis' balik ..hehehe .

fa*atip said...

Welcome back...feel sooo happy... :D

cikMilah said...

Salam ziarah... suka..suka..suka...Alhamdulillah

Zareda Norman said...

salam kak rina

sayang pada cucu amat berlainan sekali kan... tak terbatas dengan kata kata

cikMilah said...

teringat kat my brother. Masa anak-anak dia kecil dulu, dia paling tak suka suapkan anak makan/minum. Semua kakak ipar yg buat. La ni dah dapat cucu, dia yang volunteer suapkan cucu makan.

silversarina said...

fa'atip ,

tak de red carpet nak sambut I ke ..hihi .




cikmilah ,

suka.. syukur .





zareda,

memang betul .. cucuku sayang .




cikmilah ,

Ooon cam tu pulak , ni Tokdaddy sejak anak2 lahir memang dia anchor tukar lampin anak2 dan segalanya semua dia pandai, mandi bayi baru lahir pun dia buat ...cucu tak dapat nak tolong sebab dia jarang ada :)

uhibbuusrati said...

umair ke ni? dah besar...bakal jadi abang xlama lagi acik asma' geram dgn umair..semoga jadi anak soleh..