Tuesday, June 16, 2009

Apa Benda Tu ????

Saya tangkap gambar ni selepas darling nampak benda ni masa kami nak ke cafe di Hotel Carolina..... Samosir Island.... suspen betul dibuatnya.... ( dahlah memang tempat ni dulu terkenal dengan orang makan orang !!! )







Teka lah ...apa benda yang di bawah kayak tu ?????

12 comments:

PrinCeSS said...

cempedak busuk~!!!
betul kan betul kan???
yeaa dpt hadiah!
hehe

Kak Elle said...

hmm mcm kepala pun ada,mcm kelapa pun ye juga...agak2 bola yg dah kempes ke?

zany said...

teka jangan tak teka, hadiahnya apa kak? percutian ke Gold Coast tahun depan?

aNIe said...

Hmmm...apa tu eh...macam kelapa pun ada...

SoFie NuR said...

kepala patung...
hihihi

ZLAA said...

bola

Zareda Norman said...

kepala patung ek..

Abang Long said...

Ah ... mata Abang long sudah rabun daaa ...

moon said...

Kak rina,

Sekali pandang dari jauh cam kepala orang...ngeri!
bila tengok-tengok balik still tatau apa benda...huhu

maklang said...

kita tak larat nak teka...kepala pusing!

Cat Cat said...

cam tenggorak aje... eh eh... seramnya...

Helena said...

macam kelapa yg telah dilukis mata dan hidung dgn pen marker??