Thursday, January 29, 2009

Kisah rindu malam ini......

Hari ini hari Khamis....

Esok hari Jumaat..... Oh lala..oh lala..oh lala....

Itu esok... malam ni nak lepas rindu pada cucuku Umair yang dah 10 hari berada jauh di rantau orang , jaga diri baik-baik ye cayang wanmommy.....





Wishing all of you a wonderful weekend with lots of fun .. see you then...

17 comments:

maklang said...

rindu-rinduan ye wanmommy...nanti kena cepat2 pergi Jordan kalau dah tak tertahan menahan rindu tu...

MULAN said...

mesti sedih kan, dah lama tinggal bersama. lepas tu terbang bersama papa & mama nya ke jordan. jgn nangis ya, nanti webcam2 dgn umair..

Ummi365 said...

wahh rindu rindu...tak pe ym adakan

Kak Elle said...

cute nya umair..cayang dia...mai sini nek vogue nak dokong and gomol dia...hahaha

PrinCeSS said...

comelnyee umair..!!
sian wanmommy sunyi..
xpe, tuti de temankan..ehhe

silversarina said...

maklang,

Tak pe biar rindu=rinduan , adat bercucu , raya kot baru dapat jumpa :)



mulan,

Rasa macam lega bila drive sambil timang-timang umair , pagi tadi sempat gomol anak kawan akak yang sebaya umair tapi dia perempuan, dapatlah cubit pipi dia yang tembam jugak :P




ummi,

Masih berhubung setiap hari , tanya hal dia je..hehee.



kak elle,

Mau dia nganga luas kena gomol , I pun kalau dah geram tak kira dia nangis I gomol jugak :)




princess,

emm tuti tu kena cuci je carpet dia tu, pastu tengah malam pun main lagi tu, semalam dah pandai bergayut macam spiderman , comel lah tapi tak berbunyi ..hahaha.

zino said...

sama lah dengan mem tu... cucu dia dah duduk JB tapi tak lama la...

Neeza Shahril said...

nape dengan muka Umair tu kak Rina? letak kapur ke? kesian dia.. tapi comel je muka penuh putih2 pun hehehe...
nak YM dengan Umair ke kak? boleh tengok webcam tu.. :)

Zareda Norman said...

kalau baby gebu gebu cam Umair ni memang bes kalau dogomol.. lagi dia nagis lagi kena gomol.. heheheh

Sastri said...

comelnya umair... bila dah ada cucu, mesti rindu selalu bila berjauhan kan... macam mak ayah sas dengan adam... :)

Abang Long said...

Cuba bayangkan satu hari nanti si cucu berYM dengan si atuknya. Alahai, zaman sudah berubah.

sya said...

Rindu pada sikecik rupanya.. Selamat Berhujung Minggu. Kami kat sini 3 hari cuti sebab ada hari Wilayah

silversarina said...

zino,

Boleh berulang ke JB..hehehe.




neeza,

Ala si zaid tu sangat menyakat si umair tu, lepas mandi mesti dia calit-calitnya bedak habis satu badan ,kadang2 dia buh bedak ikut line tulang jadi macam skeleton , saja nak buat main-main, umair bukan tau apa...hahahha.





zareda,

Umair tu pulak kalau menangis suara kuat ya amat, tu yang lagi geram nak gomol dia bagi dia nangis dan akak saja je tengok mulut dia terbuka luas :)

silversarina said...

sastri,

Kena buat-buat tak ingat je kat cucu kalau tak memang rasa terpendam rindu , nak pegang memang dah tak dapat :)




abang long,


Budak kecik pun dah pndai chatting , anak akak Mimi mula chatting dengan ayah , kakak2 dan abangnya sejak usia 4 tahun sebab memasing duduk jauh, tunggu 4 tahun lagi akak pula chat dengan umair..heheh.





sya,


Wah bestlah orang KL cuti panjang lagi, masa sekolah ni rasa memang nak cuti je kalau boleh , macam akak pulak yang sekolah :)

Zek Zek said...

gi la Jordan..tengok Umair..baby Michelin kata kak Mulan

simah said...

alahai... ada wanmommy yg akan spoilt gila cucu dia!! memang bertuah cucu sorang ni!!

have a nşce weekend to u too akak!! rindu la lama tak dtg ke sini :0)

silversarina said...

zek zek,

Fulusnya agak kurang dong mau ke sana ..heheh.




simah,

Harap simah sihat, rindunya kak pada simah .. cucu yang kecil lebih menyebabkan nenek rindu terlebih :)