Thursday, July 23, 2009

Sekuntum mawar merah.....



Saat ini hati ini amat teruja jika daku diberi sebuah jambangan bunga mawar merah yang segar baru turun dari Cameron Highlands .......





Jika bukan sejambangan bunga mawar merah , sekuntum mawar merah hampir kembang juga akan menceriakan hati ini .....




Ingin ku beli sendiri mawar merah.... hampa.... yang ada di pasar hanyalah jambangan keembong ..... di kedai bunga yang ada hanyalah mawar merah plastik ......



Kalau darling bawak balik mawar merah, bestnya .... agaknya kalau sampai sini mesti mawar merah telah bertukar warna... dek debu padang pasir....


Hanya wanita yang tahu betapa bermaknanya sekuntum mawar merah buat mengubat rindu di hati ..... itu jika sekuntum....jika sejambangan.....




( Sapa nak layan makcik silver ni pun entah..tak pe tak layan pun ...... )

8 comments:

Abang Long said...

Layanlah pula lagu Sekuntum Wamar Merah ... nyanyian Alleycats :)

silversarina said...

Tadi letak dah lagu tu, pastu rasa macam nak tukar lagu..."I Love You" ... rindu sangat pada sidia :)

cikMilah said...

Adoi... teroknya penangan rindu.....

aint-super-woman said...

Tapi....tapi....kita tak suka bunga. Kalau che abang bagi bunga & coklat...kita ambik coklat dulu...hehehe:)

silversarina said...

cikmilah,

Duk sorang tu yang jadi tak keruan dibuatnya , pagi dah merayau jenjalan , balik tiba2 je teringin nak mawar merah .





aint-super-woman,

Teman tak boleh makan coklat, baik teman tenung je bunga mawar tu...hihi.

SoFie NuR said...

hahahaa...jiwang lak cik ina ni...ni mesti kes boring ni...misi charlie's angels terbantut jap...kan..kan..

silversarina said...

sofienur,

Tulah , gang charlie's angels dua orang dah berpaling tadah, join angel Singapore pulak...hihihi.

kakyong said...

wan mommy rindu tok daddy yer... ;)