Wednesday, July 15, 2009

Silence is Silver .....

Beberapa hari tak memblog ... terbaca blog akak di Singapore yang tajuknya ....

" Silence is Golden"....

Saya pun nak nak bagitau...

" Silence is Silver " ..........

Silversarina is now silent ...... at least for a week .........


Gotta go .... take care !!

14 comments:

tulipurple said...

alahai...sini pun silent gak.sure pasni byk n3 yg menarik dr sis...take care :)

suealeen said...

silence is diamond la... at least for my blog.. punya la susah nak update. dok squatter kat blog anak!

cikMilah said...

Ok la.. jom pakat dok diam-diam...be safe dear!

zareda said...

kak rina

jangan silent lelama okes

HERBA said...

Diam itu juga Sunnah Nabi. :)

MOKCIK AZWA said...

Kak Rina...alamak semua pakat masuk mode 'silent' kerr...hehehe

MULAN said...

jgn le.. jgn le..

hanieliza said...

Salam..
kakliza pun terpaksa silent gak..
tapi kan..macam tak kena jer ngan kebiasaan kakliza yang suka ribut-ribut ni..
nampaknya le ni kena sepoi-sepoi bahasa la..[dalam blogging]
hehehhee...

Kak Elle said...

ait kita sama2 menyepi pulak...hehe

KAMATO said...

silence kejap tak pa..jangan terus silence

kakyong said...

salam kak,
harap sihat & selamat berehat...

maklang said...

Selamat dok diam2..tapi kalau nak datang sini, kena beritau tau...jangan tup2 dah depan pintu rumah...kang tak sempat bakar ayam!:)

Science Bloggers Association said...

Nice Blog. Congrats.
-Zakir Ali ‘Rajnish’
{ Secretary-TSALIIM & SBAI }
[Editor- Children’s Poem & Adult’s Poem]

Neeza Shahril said...

neeza baru sampai balik.. banyak baju tak basuh lagi.. bag2 pun bertaburan.. tapi sambil2 bf sumeyyah, boleh je jenguk blog kan hehee..