Thursday, July 23, 2009

Umair rindu WM & TD......


Umair nak layan gambar Wanmommy dan Tokdaddy ... Umair rindu Wanmommy dan Tokdaddy....hihihi.



16 comments:

Kak Elle said...

Umair rindu TD AND WM ke the other way around?atau rindu kat yg ada di rumah saya ni...hmm...mereka rounding pulau sentosa hari ni esok nak duck tours pulak.

silversarina said...

Sama2 menanggung rindu ...hehehe.

Bukan main diaorang tu ye, enjoy sakan :)

PINATBATE said...

romantiknya..

SoFie NuR said...
This comment has been removed by the author.
PrinCeSS said...

amboi..2 entry dlm satu hari..
nampak sgt keboringan silversarina..hehe
pandai umair menaip..^.^

p/s : nak bunga mawar eh? tgk dlm ur room ada mawar plastik.tp warna putih..yang merah tak dak..tp org kata yag putih lg romantik...hik3

MULAN said...

umair rindu WM & TD ke..?? umair nak tau tak, WM dgn hati berbunga2 tunggu TD balik kemaman tu.. he he..

zareda said...

kak rina

ke WM n TD yang rindu Umair ni???

aint-super-woman said...

No..no..no...bukan Umair rindu WM and TD....

Tapi WM yg mungkin payah nak tido malam ni, coz rindu sgt kat TD...

Cepat la hari Isnin ye....:)

zino said...

betul ke ni atau sebalik nya hehe

kakyong said...

sweet moment.. rindu-rinduan ;)

cikMilah said...

dan... saya hanya mampu tersenyum panjang....:)))
episod cinta antara benua...
betullah kata orang kampung..
absence makes heart grow fonder....

ummi365 said...

amboi amboi.. ini wanmommy rindu kat tokdaddy ni..kejap je lagi tu

silversarina said...

pinatbate,

Mestilah, tambah tua tambah sayang tau :)




princess,

Bunga mawar plastik, minta maaflah, yang ada kat bilik tu pun dah berzaman tak berusik...hehehe .... I suka yang ori tau.

silversarina said...

mulan,

Umair tak faham, dia kata dia yang rindu kat Wanmommy :P




zareda,

Itulah dah semestinya, hari2 duk timang si kecik yang tak de kat rumah ni :(

silversarina said...

aint-super-woman,


Mana ada. kita ok je , tak lena tido malam tadi sebab sakit perut ke toilet je kejenya :)




zino,

Orang dah ada cucu, sure faham perasaan rindu tu.

silversarina said...

kakyong,

Bila berjauhan ... rindu tak tertahan bila teringatkan sidia :)





cikmilah,

Menghitung hari....hehehe.





ummi,

Kiranya begitulah... saat manis bakal menjelma kembali .