Wednesday, November 11, 2009

jogging sambil rehatkan minda






Harini ambik kesempatan berjogging setelah sekian lama tidak sempat berbuat demikian . Lupa sebentar risau terhadap mammogram . Pagi yang cerah dan berangin membuatkan saya rasa sungguh tenang dan lega masih dapat beraktiviti di pagi hari .





Pagi tadi saya bawa kamera bersama , saja nak tunjukkan tempat saya jogging ( berjalan yang banyaknya !!) di Pantai Teluk Mak Nik bersebelahan INTAN Pantai Timur kerana ianya sangat sesuai untuk berjogging sambil menikmati keindahan alam persekitaran yang belum tercemar.






Best tak dapat jogging di sini ???




Marilah singgah ...... lepas jogging kita siap sedia untuk ber bbq !!

9 comments:

Umi Kalthum Ngah said...

Subhanallah...cantiknya suasana...

Saya sangat cemburu!


Sabtu/Ahad 2 minggu sudah, saya dan suami menziarahi Pakcik Hassan Abdul Karim (Al Manar) di Kg. Pengkalan Manar, Batu Rakit, K.T. dan berkesempatan menyusuri pantai serupa ini...memang sangat tenang dan konusif bagi merehatkan minda. Apatah lagi berjogging..

Kak Elle said...

pokok tu teringat cerita winter sonata:)

SoFie NuR said...

GO MAMA GO!!!
hihi...

zino said...

namapak macam rina sorang je jogging tu hehe

silversarina said...

kak umi ,

Di sini memang masih cantik dan tidak tercemar , lagipun saya pehi ni waktu pagi hari bekerja , tiada orang sangat .

Saya suka Batu Rakit , dulu masa anak di MRSM KT ada juga jengok2 pantai di situ .



kak elle,

kalaulah ada salji ..emm .



sofie,

takleh lari, sakit peha ni :)



zino,

pagi semalam gang makcik2 tak jumpa , mungkin diaorang dah balik, kalau zino klik gambo tu ada nampak orang jogging jugak , orang tu memang setiap hari sebelum pegi keja (mungkin masuk 9am ) dia akan jogging ber round-round . Tempat ni JUmaat dan Sabtu pagi penuh orang jogging dan berbbq.

purpleyats said...

shahdunya scenery.....memang best untuk berjogging..

um. masyitah said...

Subhanallah...cantiknya
Dah lama tak gi sini.Masa belajar dulu rajinlah ikut kawan balik.huhu

Cat Cat said...

Bagus tu Kak Rina... Berjogging sambil berborak-borak dengan kekawan. Hope your mammogram goes well for you.

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

kan best kalo pantai Teluk Kemang mcm ni..ini tak..tp pantai da ada jalan besar..