Sunday, November 22, 2009

Mentari terbit

Hujan masih turun . Telah 3 hari turun tanpa henti . Harap tak naik banjir . Longkang besar masih bertahan , belum penuh , tak seperti 2 hari lalu, air longkang telah melimpah ke atas jalanraya , saspen je .

Pagi ni duk belek2 gambar2 masa pergi ke KT tak lama dulu . Gambar2 mentari terbit yang dirakam oleh Maya di tepi pantai motel yang kami bermalam nampak cantik untuk dikongsi bersama . Pantai ini betul2 di bersetentang dengan Pulau Kapas .

Mari kita saksikan saat matahari terbit ....

Musim tengkujuh ni memang lah nak nampak matahari pun agak payah ....


Gambar diambil dari mula nak terbit hingga hari cerah .....

















Salam cuti-cuti buat semua yang cuti ..........

12 comments:

Kak Elle said...

sungguh cantik ciptaan Tuhan kan? selamat bercuti juga dr saya....minggu depan baru sekolah saya mula bercuti....dan saya amek 5 hari cuti untuk bermesra dgn Billy...lepas tu baru lah Billy duduk sorang2 bila saya bekerja.

cikMilah said...

Cantik! Subhanallah.. dan saya suka model cilik itu.. berkarektor...

PrinCeSS said...

pagi tu memang terpegun tgk keindahan waktu matahari mula2 nak naik..
subhanallah..

p/s : hak cipta terpelihara..kne caj ni uploadkan hasil kerja tanpa kebenaran..hehe

Ajzie said...

cantik nya kak........ sungguh indah.. bila masa saya dpt peluang lihat matahari terbit ditepi pantai yea?

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

saya tak cuti la...sabar je la..

aintsuperwoman said...

eee..sukanya tengok gambar2 tu...siapa yang snap gambar? ni guna kamera `kita' ye...hehehe...

silversarina said...

kak elle,

Ooo cuti dengan darling billy ye ...



cikmilah,


Memang cantik saat tu, model tu tak mandi lagi tu dah turun pantai.





princess,

Sapa punya camera yang digunapakai tanpa kebenaran hak cipta ..hehehe.





ajzie,

try pegi pantai bila balik malaysia nanti , musim panas memang cantik mentari terbit dan terbenam.





adam,

sabar, sabar , nanti adalah peluang bercuti pulak bila dah habis kursus .





asw,

ha ah kita punya camera lah tu , sebab tu gambo cantik...hihi.

maklang said...

org kata matahari terbenam kat Bali cantek...tapi cantek lagi matahari terbit kat KT...

hujan2 ni sejuk betul...

Mimiamilia said...

subhanallah...cantiknya...

Zaitun said...

Subhanallah..Cantik, memang cantik itulah ciptaannya tak ada tolok banding.

KAMATO said...

cantik, ada bakat, cadang balik kuala berang raya ni pun mungkin terpaksa dibatal kalau banjir tak surut

silversarina said...

maklang,

kalau duduk tepi pantai kat rantau laut boleh nampak mentari terbit ,camtik .




mimiamilia,

Alam ini memang cantik, kagun dengan kehebatanNYA.




kak zaitun,

betul tu kak, Allah Maha Pencipta.




kamato,

anak muda memang kreatif bila snap gambar .

jalan ajil ke kuala berang banjir ni, syukur tempat kami di sini tak banjir, memang dah saspen kot banjir . kemaman terutama di air putih ramai yang dipindahkan sebab banjir.