Tuesday, November 10, 2009

what ever will be will be !!

It's a bright day indeed , Alhamdulillah .

Went thru some old songs and would like to share this song with you guys.... click play to listen ....enjoy !!



6 comments:

Kak Elle said...

apa nak jadi - jadi lah...kat sekolah youtbe mmg kena block jadi hampeh tak nampak dan mendengar nya...hehe

maklang said...

suka lagu ni laa...tak dengar lagi dah kata suka..Quesera sera tu ke? kalau ye ni, lagu kindergarden...

silversarina said...

kak elle,

lagu que sera sera nyanyian doris day , best pulak tengok video clip lama :)




maklang,

dulu masa kecik memang suka lagu ni, duk berangan nak jadi cantik dan kaya .. tapi tak cantik dan tak kaya , sederhana Alhamdulillah ..

Ajzie said...

Menarik juga sekali sekala dengar lagu lama kan. Retro laaaa

Just me. said...

aghhh...i luv it~!
nostalgia....

silversarina said...

kak anie,


lagu lama memang banyak kenangan buat kita yang dah berumur ni :)







Just me,

That's right ... full of old memories indeed.