Sunday, October 26, 2008

Evergreen Models .......

Hari ni saja nak letak gambar pasangan model evergreen di persada antarabangsa....










Nak kata apa pun katalah.... janji pasangan model di atas bahagia.....selamat bercuti !

18 comments:

Hazia said...

Amboi Kak Rina, juara bertahan tu... hehe...
Enjoy your holiday:)

silversarina said...

hazia,


Juara macam2 termasuk juara bina badan , dua-dua pun sama ...hehehe.

CikguZue said...

waa...kalah model2 hari ini...
moga sentiasa berbahagia kini dan selamanye...

aNIe said...

Salam rina...memang evergreen pun...heheheh..semoga berbahagai selalu...

ZLAA said...

he he..Kak Rina, tak apa apa aih... Selamat Berbahagia!!

PINATBATE said...

semuga bahagia di dunia dan akhirat

Cat Cat said...

Amboi amboi Kak Rina... Macam pinang di belah dua... :D

Ummi365 said...

what a lovely couple!.. ummi pun nak gaklah letak gambar evergreen jugak..

Kak Elle said...

pewettttttttt....pasangan mitahli rina kalau masuk contest mesti menang...semoga happy selalu ngan tokdaddy:)

nurul said...

semoga k rina dan suami dirahmati Allah swt dan berhagia bersama....

sya said...

Selamat bercuti pasangan evergreen...

ajzie said...

Pweeeeeeeeet.. hihi sapa kata kata tuh.. nanti dia.. cubit sikit..hihiihihihi.

cikgu jawe said...

adeh.. nanges le agensi modeling camnih.

pasni kak rina jgn terkejut masuk cover dpn majalah mangga tau. hehe

mad redo1 said...

dan mad redo1 mendoakan semoga berkekalan bahagia... dunia dan akhirat...

YuszTieY said...

kena wak pertandingan evergreen ni model mana paling cun tangkap gamba sesama....saper lagi mau angkat tgn..k.rina nak mulakan pencarian nih...heheheehee
moga bahagia hingga akhir hayat..aminnn

nurazzah8 said...

ni mesti kes rindu tahap gaban nih... hehehe...

nurazzah8 said...

ni mesti kes rindu tahap gaban nih ... hehehehe...

silversarina said...

Terimaksih buat semua. Doa kalian agar pasangan evergreen terus green InsyaAllah jadi motivasi buat kami menjalani hidup bahagia ke akhir hayat.