Thursday, October 1, 2009

koma

Dah beberapa hari saya tak dapat buka blog sendiri, entah kenapa. Bila dah macam tu blog2 yang lain juga tak dapat dibuka dan dibaca , banyaklah cerita dan kisah yang saya terlepas.

Satu lagi kenapa lama tak update blog ialah penyakit M yang datang lagi dan juga busy di FB .

Minggu ni sibuk macam biasa cumanya bab menghantar/ mengambil anak2 darling yang ambik alih . JJCM sama darling sebelah pagi belum mula lagi sebab belum selesai lagi puasa enam .

2 hari lalu saya sempat ziarah seorang sahabat yang diserang kanser hati dan paru-paru stage 4 . Maklumat terkini yang saya terima malam tadi dia kini koma di hospital dan tekanan darah semakin tidak stabil . Sedih saya lihat keadaannya , seorang guru yang aktif dan penyayang kini tidak dapat bercakap dan bergerak lagi .

Semoga Allah mengampunkan segala dosanya dan dipermudahkan segala urusannya . Amin.

0 comments: