Tuesday, October 6, 2009

setahun sudah berlalu..

Pejam celik pejam celik dah pun setahun berlalu........

Setahun sudah saya bergelar Wanmommy dan setahun sudah cucu kesayangan saya dapat menikmati kehidupan du muka bumi Allah ini......


zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Happy Birthday Comments


Kehadiran cucu pertama dalam keluarga kami telah benar-benar membawa keceriaan dan kegembiraan dari sehari ke sekari ...Alhamdulillah.


Happy Birthday Umair !!

16 comments:

Ummi365 said...

Happy Birthday Umair mwah mwah mwah

PrinCeSS said...

hepi beday umair..
sejak umair lahir,family kita bertambah ceria..cayang umair~!

Zareda Norman said...

Happy Birthday Umair..

Kak rina, hugs and kisses untuk umair okes

Helena said...

Happy besday Umair.... wah mudanya jadi wanmommy../..

zino said...

selamat hari lahir buat umair...dah klik ke dengan wanmommy dia tu hehe

Zaitun said...

Happy birthday Umair semuga menjadi anak yang soleh.

Kak Elle said...

Happy birthday Umair - cepat nya dah setahun..kehadiran mu cayang membuat wanmommy dan tokdaddy happy banget:)

sya said...

Comelmua Umair... Happy Birthday

pB said...

dah boleh dah tu mintak adik

aintsuperwoman said...

yeaa..umair dah becor..nanti wanmommy boleh dapat cucu no. 2 pulok !!! hehehe

eden said...

selamat hari lahir umair ( 6/10 = ulangtahun kemenangan mesir dan syria ke atas israel tahun 1973)

Abang Long said...

Selamat Hari JADI BUAT cucu kesayangan ... :)

Rasanya, agak - agak, berapa ramaikah akan hadir lagi cucu kesayangan ...

silversarina said...

ummi,

Umair pun cayang wan ummi :P




princess,

Memang ceria dengan gelagat kelakar dia tu :)




ZAR<

Memang dah puas dicium, dia pun dah tak kisah orang nak gomol pipi dia .

silversarina said...

helena,

Thanks.... masing2 kawin muda :)




zino,

balik lepas raya ni dah kamcing dengan smeua orang , tu yang makin geram.




zaitun,

Terimakasih akak, itu yang kami harapkan agar jadi cucu yang baik dan soleh.

silversarina said...

kak elle,

Cintaku pada mu Umair semakin menebal... cayang Umair .




sya,

Thanks .




pB,

Umair taktau cakap lagi ...hihi.

silversarina said...

asw,

biarlah lambat sikit, teruk nak jaga ramai2 kecik pada satu masa :)






eden,

Oo ye ke ... harap semamngat perjuangan akan bertapak dalam diri Umair nanti InsyaAllah.




abang long,

Nak gak taktau berapa ramai, tapi lagi ramai lagi meriah kat rumah wanmommy nanti InsyaAllah.