Monday, March 3, 2008

Tag & Award

It's UNFAIR.... the TV is UNFAIR..... ...... The WORST MEDIA EVER....





I'm not going to talk about what TV is doing to the nation... everybody knows TV is UNFAIR. Forget about the UNFAIR TV........





Let's do the TAG of 5 favourite links and the rules are :





1. The links must be CLEAN. No X-RATED sites.


2. List out only five links.


3. You must tell FIVE people.


4. A link back to the person who tagged you.


5. An active link.





NJ had tagged me , thank you .





My top 5 favourite links are :








http://www.harakahdaily.net/ ..... online newspaper with updated news around the clock.





http://www.harunyahya.com/ .... a website of Science and the research done based on Science in Islam .





http://saifulislam.com/ .... a website for much better understandings of Islam, very open discussion.





http://www.imeem.com/ .... I love listening to all kinds of songs and I find this website offers a variety of old and new songs.






http://www.youtube.com/ ... lots of videos to watch not only on entertainment .





I do not wish to tag anybody since I think everybody has done his part.. I wish all websites above could benefit us all.








+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Thank you . Mr. Idham had awarded me with this Friendly Site Award.






For me all of us bring peace to the blogsphere and everybody is friendly to whom we believe to also be friendly .

Thank you to all bloggers who have been my friends for years.... Cheers!!!

20 comments:

NJ said...

Thanks...muah muah muah, cayang akak :D

Yeah! Ada member jugak yg fanatics on Imeem.com

On media unfairness tu, ahem... biasa lah tu akak.. yg penting, we ourselves can rationally distinguish which one is right, which one is wrong ...kan?

Zareda said...

kak rina
kalau kita kata media malaysia tak beretika.. dorang marah tapi itulah hakikatnya..

Neeza Shahril said...

neeza geram ni kak rina, tadi dapat tahu diorang nak bawak masuk ramai pengundi hantu... dah la polis2 semua kena paksa pangkan dacing cing cing.. geram gerammm.. ramai orang berdoa.. semoga BA menang besar kali ni.. alamak.. salah comment ke nih?? heheee

ajzie said...

Ya betullllllll.. tp nak wat mcm mana eik.....tu lah hakikat nya......

Ya Allah ya tuhan kami.. selamat kan Msia dari kekejaman manusia yg tamak haloba. Aminnnnn YaRabbal Alamin.

P.s
Cuba kak rina check ic nih..
790501100069 dan 890211050014.. tergelak sendiri saya... hihihihi

blackpurple @ jowopinter said...

Pautan2 itu ada yang serupa yang saya suka juga :)

nurazzah8 said...

Ina,
I dah lama boikot tgk berita arus perdana...apatah lagi musim pilihanraya skrg...buat menyakitkan hati jek tengok dan dengar...

Berita putar alam..!!!

Actually I mmg tak involve sgt dlm kempen ke, apa ke... tapi yang penting hari mengundi tu I tahu apa yang I nak pangkah...nak pangkah dacing ke nak pangkah bulan???? hehehe...Undi anda adalah rahsia... ye ke???

Kak Lady said...

Hmm...susah nak cakap...hari2 kita disogokkan dengan benda yang sama selagi tak sampai waktunya...begitulah...tak adil langsung kerana cuma satu pihak aje yang diberi liputan meluas...yang lain tak diberi peluang langsung...

zahila said...

k sarina...

sedih lg! aduhhh... nampak cam kita ni bebas tapi sebenarnya tidaklah bebas mana pon...

sy x tengok TV kat Malaysia.. TV pon mak saya dah angkut g umah dia

keh keh keh

kakLuna said...

saya lani pukul lapan....pasang DVD!!!! tak pun online, baca berita di harakahdaily, anwaribrahimblog ataupun malaysiakini.

yg dkt media arus perdana tu, drama minggu ini je kak Rina :D

zino said...

buat lah pilihan yg bijak.. hehe

Umi Kalthum Ngah said...

Assalamualaikum,

Just to inform you Sarina,

Kak Mah and family will be at Rusila this weekend..

Wasalam..

Kak Elle said...

sori no komen...hehe

congrats on getting the award:)mmg friendly blog.

maklang said...

sekarang ni tengah sibuk dengan awards..maklang tak reti pulak ek...nak kasi award to some, tapi hempeh..mana pilak nak mencari!

Lama dah tak dengar or tengok siaran TV. Maleh...and tak kosa...

sya said...

Since when TV is being fair? Bukan saja di Malaysia malah di mana2 pun.

mama ranggie said...

kak,
saya pon suka dgn imeem...byk lagulah dlm die...

MAMAMIA said...

Kak Rina deserves the award...

Anonymous said...

hmm..interesting sites there... nak tengok gak sites tu bila sempat...thanks for the link of the sites akak :0)

soalan seterusnya.... akak nak undi siapa?? :0)

simah

ZLAA said...

Oh! lupa, I pun kena tag dgn Mulan. Selamat mengundi. Undi tau.. jgn nak pergi perhati orang pergi mengundi pulak nanti..

silversarina said...

Terimaksih kepada semua yang meninggalkan komen .

Pautan/links yang saya layari dan anda semua layari mungkin banyak yang tidak sama, namun kesemuanya pada saya bertujuan menambah ilmu pengetahuan dan membuka minda kita sebagai pelayar alam cyber.

Media sememangnya memainkan peranan yang amat penting dalam penyampaian maklumat kepada rakyat , namun macam kata sya, tiada negara yang adil dalam hal ini.. benar , mana pary yang memerintah sudah pasti akan menggunakan media rasmi kerajaan bagi menyampaikan segala maniesto dan berkempen . Namun apabila ianya dilakukan secara amat ketara sehingga tiada langsung slot yang diberikan kepada pembangkang dalam hal yang positif , ini yang menyebabkan rakyat naik muak .

Dapat award atau tidak sama sahaja dan kita berblogging sebenarnya memang untuk bersahabat tanpa mengira latar belakang, bangsa, agama dan fahaman politik yang berlainan.... Blogging adalah amalan sihat...

臭豆腐Peggy said...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色